luni, 10 octombrie 2011

Bine ati venit la Art Craft Land! Incepem cu un concurs? :)

Dragi viitori prieteni,

Iata se deschide un nou blog si, totodata, un nou magazin handmade. Sper ca acesta aduce un suflu nou pe piata romaneasca de produse handmade si ca acestea vor fi apreciate, macar pentru migala si pasiunea cu care am contribuit la crearea lor. Pentru ca sunt abia la inceput si imi doresc sa cunosc parerile doamnelor si domnisoarelor cu privire la acest nou magazin, va astept cu comenzi sau simple comentarii pe marginea subiectului. Primele 25 de persoane care posteaza un comentariu din care sa trag o concluzie cu privire la produsele mele (va plac sau nu, sunt ieftine sau nu, in ce conditii le-ati cumpara, ce alte propuneri imi faceti etc.) vor intra in concurs. Voi extrage numele uneia dintre ele, iar premiul obtinut este una dintre creatiile mele, care sper sa bucure pe dvs. sau pe cineva drag! Asadar, dragi (de acum) prieteni, lasati un semn ca ati trecut pe aici si sper sa ne revedem in curand!

Niciun comentariu: